کافه محصولات شطرنج یوسفی

کافه محصولات شطرنج یوسفی

هدف این وبلاگ تهیه و فروش محصولات مهم شطرنج در سطح ایران و جهان به تمام علاقمندان ، با کمترین قیمت ممکن ، در راستای ارتقاء دانش شطرنجبازان است. یوسفی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

۱۸آبان

در گذشته کامپیوتر ها در ارزیابی ضعیف آخر بازی ، مشهور بودند . اما از هنگامی که tablebase آمد ، این ضعف به نسبت خیلی زیادی برطرف شد.Tablebase یک دیتابیس آخر بازی شطرنج است که در آن وضعیتهای آخر بازی شطرنج بطور جامع مورد بررسی قرار گرفته است. با قراردادن این دیتابیس در برنامه هایی چون فریتز، موتور برنامه تمام حالت های (برد، باخت یا مساوی) ممکن را در هر وضعیتی بدون نیاز به فکر کردن نشان می دهد.(البته مجموع مهره های سفید وسیاه نباید بیشتر از 6 مهره باشد) 

نسخه کامل دیتابیس نالیموف از 3 تا 6 مهره ای حدود 1.2 ترابایت (1151 گیگابایت) است.!! ولی تمام وضعیتهای ممکن مورد نیاز نیست.بنابراین به دلیل حجم بالا و عدم نیاز تمام وضعیت ها فقط حالت های مهم و کاربردی ، در 9 عدد dvd فراهم شده است که بعد از معرفی نرم افزار به برنامه های شطرنج ، دیگر نگران ارزیابی ضعیف برنامه در آخر بازی نباشید.قیمت این نرم افزار در سایت اصلی ، 80 دلار است.

قیمت مجموعه کامل شامل 9 عدد dvd مبلغ  95000 تومان میباشد.
تلفن تماس: 09151867971 یوسفی

۱۸آبان


در مجموعه ویدئوئی آخر بازی مولر ، اغلب آخر بازیهائی که جنبه آموزشی دارند به تفضیل توسط مولر شرح داده شده اند. اکثراین آخر بازیها ، در بازیهای اساتید بزرگ اتفاق افتاده است و جنبه اموزشی و عملی زیادی به همراه دارد. مطالعه این مجموعه ارزشمند را برای ارتقاء سطح عملی آخر بازی ، توصیه میکنم. هم اکنون 14 شماره از این مجموعه آماده عرضه به علاقمندان است.قیمت در سایت فروشنده مبلغ 31 دلار است. 

قیمت هر شماره از این مجموعه 25000 تومان میباشد.

تلفن تماس: 09151867971 یوسفی

۰۹آبان

chess ok

این نرم افزار با داشتن توابع پیشرفته تجزیه و تحلیل و تفسیر بازی ، جستجوی شاخه ها و واریانت های قوی ، بانک اطلاعاتی قدرتمند و بسیار امکانات دیگر که در قسمت help نرم افزار موجود است ، انتخاب مناسبی برای اغلب بازیکنان قوی است. میتوانید موتور فوق پیشرفته houdini 4  ویا houdini 4 pro  را به نرم افزار متصل کرده و یک اژدها با ریتینگ 3150 خلق کنید. این نرم افزار امکان بازی با رایانه بر حسب ریتینگهای مختلف را میدهد که میتواند حریف تمرینی بسیار خوبی برای بازیکنانی که کمتر به مسابقه میروند بشمار آید.

ترجمه: یوسفی

قیمت نرم افزار در سایت اصلی 40 دلار است.

قیمت نرم افزار با سریال نامبر اوریجینال مبلغ 20000 تومان است.

تلفن تماس: 09151867971 یوسفی

۰۹آبان

chess tactics

total chess tactics  نرم افزاری برای یادگیری تاکتیکها در سطح بازیکنان با ریتینگ 1000 الی 2000 میباشد. و شامل 3 سی دی است. سطح 1 و 2و 3 .

سی دی های 1 و 2 برای بازیکنان مقدماتی و سی دی شماره 3 برای بازیکنان سطح متوسطه میباشد.

سی دی شماره 1 برای تدریس به بچه ها بصورت گروهی با یک معلم و یا معلم خصوصی و یا بوسیله والدین طراحی شده است.مقدار کمی از اصول را پوشش میدهد و از مراحل خیلی ابتدائی شروع میشود.

تمرینات در سی دی 2 کلیدی هستند و پوزیسیونها با دقت از بازیهای تمرینی انتخاب شده است.و مخصوصا حالتهای آخر بازی بعنوان مثالهای آموزشی ، طراحی شده است.

سی دی شماره 3 یک برنامه آموزشی کلیدی تاکتیک در شطرنج است. . اگر شما هنگامی که تمرین میکنید حرکت اشتباهی بازی کنید، پیشنهادات بصری و شکلی گوناگونی تهیه شده اند که به شما در حل مشکل کمک میکند.

Total Chess Tctics شامل بیش از 2550 تمرین تاکتیکی که بوسیله نوع تم و سطح سختی طبقه بندی شده اند و متنوع هستند و درک خوبی از تاکتیکهای پایه ای میدهند.لازم به ذکر است قیمت این مجموعه در سایت اصلی با 20% تخفیف مبلغ 47 دلار است.

ترجمه: سعید یوسفی

قیمت مجموعه شامل 3 سی دی مبلغ 50000 تومان است.

تلفن تماس: 09151867971 یوسفی