کافه محصولات شطرنج یوسفی

کافه محصولات شطرنج یوسفی

هدف این وبلاگ تهیه و فروش محصولات مهم شطرنج در سطح ایران و جهان به تمام علاقمندان ، با کمترین قیمت ممکن ، در راستای ارتقاء دانش شطرنجبازان است. یوسفی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۰۶خرداد

chess program

با توجه به پیشرفت سریع برنامه های شطرنج ( نرم افزارهای آموزشی ، موتورهای شطرنج ، بانکهای اطلاعاتی و ...) و نیاز بازیکنان عزیز جهت آشنائی با این برنامه ها ،در ابتدا ضروری دانستم بصورت خلاصه و مختصر درباره برخی محصولات آموزشی مهم موجود در سطح بین المللی توضیحاتی رو بدهم که در پستهای بعدی به آنها میپردازم.

ضمنا یک نکته رو خدمت دوستان یادداوری کنم و اون اینکه با توجه به اینکه برخی از این نرم افزارها در سالهای گذشته و با تحمل سختی و هزینه زیاد بدست آمده است از مربیان عزیز خواهش میکنم با توجه به اینکه در اکثر برنامه های آموزشی سراسر ایران هم از این مجموعه ها استفاده میشود از همین حالا ، هنرآموزان را به سمت استفاده از این برنامه ها سوق دهند.

برنامه های آموزشی که این چند ساله به بازار امده است در صورت بکارگیری درست ، میتواند در پیشرفت سریع هنرآموز بسیار موثر واقع شود. در حال حاضر در اکثر باشگاههای شطرنج آمریکا و اروپا از این نرم افزار ها استفاده میشود .

با توجه به زحمت فراوان در تهیه مجموعه آموزشی ، قیمتها مقطوع میباشد و اگر دوستان علاقمند بودند میتوانند خرید کنند و هیچ الزامی به خرید برای هیچ کس وجود ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی