کافه محصولات شطرنج یوسفی

کافه محصولات شطرنج یوسفی

هدف این وبلاگ تهیه و فروش محصولات مهم شطرنج در سطح ایران و جهان به تمام علاقمندان ، با کمترین قیمت ممکن ، در راستای ارتقاء دانش شطرنجبازان است. یوسفی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۰۹آبان

chess tactics

total chess tactics  نرم افزاری برای یادگیری تاکتیکها در سطح بازیکنان با ریتینگ 1000 الی 2000 میباشد. و شامل 3 سی دی است. سطح 1 و 2و 3 .

سی دی های 1 و 2 برای بازیکنان مقدماتی و سی دی شماره 3 برای بازیکنان سطح متوسطه میباشد.

سی دی شماره 1 برای تدریس به بچه ها بصورت گروهی با یک معلم و یا معلم خصوصی و یا بوسیله والدین طراحی شده است.مقدار کمی از اصول را پوشش میدهد و از مراحل خیلی ابتدائی شروع میشود.

تمرینات در سی دی 2 کلیدی هستند و پوزیسیونها با دقت از بازیهای تمرینی انتخاب شده است.و مخصوصا حالتهای آخر بازی بعنوان مثالهای آموزشی ، طراحی شده است.

سی دی شماره 3 یک برنامه آموزشی کلیدی تاکتیک در شطرنج است. . اگر شما هنگامی که تمرین میکنید حرکت اشتباهی بازی کنید، پیشنهادات بصری و شکلی گوناگونی تهیه شده اند که به شما در حل مشکل کمک میکند.

Total Chess Tctics شامل بیش از 2550 تمرین تاکتیکی که بوسیله نوع تم و سطح سختی طبقه بندی شده اند و متنوع هستند و درک خوبی از تاکتیکهای پایه ای میدهند.لازم به ذکر است قیمت این مجموعه در سایت اصلی با 20% تخفیف مبلغ 47 دلار است.

ترجمه: سعید یوسفی

قیمت مجموعه شامل 3 سی دی مبلغ 50000 تومان است.

تلفن تماس: 09151867971 یوسفی

۹۳/۰۸/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
saeed

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی