کافه محصولات شطرنج یوسفی

کافه محصولات شطرنج یوسفی

هدف این وبلاگ تهیه و فروش محصولات مهم شطرنج در سطح ایران و جهان به تمام علاقمندان ، با کمترین قیمت ممکن ، در راستای ارتقاء دانش شطرنجبازان است. یوسفی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

من سعید یوسفی بازیکن ، مربی و علاقمند به شطرنج هستم.

مدت بازیکنی : از سال 1377 تا حال حاضر                       مدت مربیگری: از سال 1383 تا حال حاضر

مدت وبلاگ نویسی: از سال 1385 تا کنون   آدرس وبلاگ:  http://chesstrm.persianblog.ir                   

مقامها و عناوین: در سال 1380 و 1381 عضو تیم مشهد در رقابتهای منطقه 6 کشور بودم که هر دو سال مدال طلای انفرادی رو بدست آوردم مضافا اینکه هر دوسال به همراه تیم مشهد مقام نخست مسابقات منطقه ای رو بدست آوردیم. بعد از سال 1381 هم در سالهای 1383 الی 1387 در مسابقات بجنورد و استان همواره جزو 3 نفر اول مسابقه بوده ام. تا یادم نرفته از اولین دوره مسابقات شطرنج المپیاد ایرانیان که درسال 1385 و در گرمسار برگزار شد بگم که پس از برگزاری مسابقه انتخابی ، من به همراه 3 بازیکن دیگر از استان در اون مسابقه شرکت کردیم .از سال 1388 به بعد با توجه به مشغله شغلی نتوانستم در مسابقات کشوری و استانی حضور موفقی پیدا کنم. 

در سال 1385 سرداور مسابقات کشوری پتروشیمی به میزبانی بجنورد و با همکاری هیئت شطرنج و در سال 1389 سرپرست برگزاری مسابقات دانشگاه دولتی منطقه 6 کشوری به میزبانی بجنورد و با همکاری مدرسه شطرنج آنپاسان بجنورد بودم.

با توجه به کاهش حجم کاری ، تصمیم گرفتم حضوری پررنگ و فعالتر در عرصه بازیکنی و مربیگری داشته باشم و هر آن چه در توان دارم با کمک دوستان و علاقمندان شطرنج ، برای توسعه و پیشرفت شطرنج در استان خراسان شمالی و شهرم بجنورد صرف میکنم  .

                                                                                                                         

                                                                              با یاری حق تعالی

                                                                              با تشکر فراوان

                                                                               سعید یوسفی